Természetes hajápolás. Mit együnk, ami a hajunkon is meglátszik?

/, Fejbőr, Táplálkozás, vitaminok, egyéb/Természetes hajápolás. Mit együnk, ami a hajunkon is meglátszik?

Természetes hajápolás. Mit együnk, ami a hajunkon is meglátszik?

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Mit sem ér a legjobb sampon és balzsam használata, ha az étkezésünkre nem figyelünk oda! Ha egészségesen étkezünk, az a természetes hajápolás része, és bőrünk állapotán is meglátszik. Ahhoz, hogy szép, dús, fényes, egészséges legyen a hajunk, gondoskodnunk kell a vitamindús táplálkozásról vagy a vitaminok pótlásáról. A hajhagymáink a hajszálerekből veszik fel a tápanyagokat, így a hajunk állapota, növekedése, kinézete is függ attól, hogy mit eszünk.

De melyek azok a vitaminok, amelyeket a természetes hajápolás során fogyasztanunk kell?

A vitamin: hozzájárul az immunrendszer normál működéséhez, serkenti a hajnövekedést, erősíti a hajszálakat és a bőrre is jó hatással van. Megtalálható a sárgarépában, a májban, a tojásban, vajban és tejtermékekben.

B vitaminok: hozzájárulnak a haj, a bőr és a nyálkahártyák normál állapotának fenntartásához. Részt vesz a normál anyagcsere folyamatokban, így a hajhagymák anyagcsere folyamataiban is szerepet játszik, szabályozza a faggyútermelést, ezáltal a zsíros és száraz haj tüneteit csökkenthetjük szedésével, ellenállóvá teszi a hajszálakat. Megtalálható a halban, a tojássárgájában a hüvelyesekben az élesztőben és az olajos magvakban.

C vitamin: kiemelkedően fontos vitamin az alapvető életműködésekhez nélkülözhetetlen. A bőr és a haj normál állapotának fenntartásához is nélkülözhetetlen vitamin, a bőr és a haj regenerálódását segíti. Segíti a vas felszívódását is. Megtalálható a paprikában, csipkebogyóban, citrusfélékben.

természetes hajápolásAz ásványi anyagok közül a cink a réz és a vas nélkülözhetetlen a haj egészségének fenntartásában.

Cink: A hajra, bőrre és a körmökre is jó hatással van. Elősegíti a sebgyógyulást, csökkenti a gyulladást, serkenti a hajnövekedést. A legjobb cinkforrás a hús, a máj és a tojás.

Vas: fontos szerepet játszik az emberi szervezetben a hiánya hajhulláshoz is vezethet. Jelentősebb mennyiségű vas található a húsban, belsőségekben és a tojásban. A C vitamin elősegíti a vas felszívódását a szervezetben.

Réz: fontos szerepet játszik az anyagcsere működésében. A réz a haj szerkezetét javítja, segít a haj töredezését megelőzni. A réz megtalálható az élesztőben, a hüvelyesekben, az aszalt gyümölcsökben.

A folyadékpótlásra is ügyelni kell. Lehetőség szerint fogyasszunk napi 2-3 liter ásványvizet. A víz nélkülözhetetlen az életfolyamatokhoz, így a természetes hajápolás része is, mert hajunk, bőrünk állapotán is meglátszik, ha nem iszunk elég vizet.

A vitamindús egészséges táplálkozással gyorsan javíthatunk hajunk állapotán. A fényes, egészséges és szép hajhoz a természetes, tiszta, vegyszerektől mentes natúr hajápolási termékeken kívül a szükséges vitamin és ásványi anyag pótlására is oda kell figyelni! Ez a természetes hajápolás.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_facebook type=”button_count”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_googleplus][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]

Közzétette |2016-06-13T12:30:01+00:00március 1st, 2015|Kategória Blog, Fejbőr, Táplálkozás, vitaminok, egyéb|Címkék: , , |0 hozzászólás

Hagyj üzenetet

Oldd meg : *
8 + 9 =


Az oldal sütiket használ

Kérjük hagyd jóvá, ha elfogadod a sütik alkalmazását, amelyek segítik a felhasználói élmény fokozását.