Természetes hajápolás. Mit együnk, ami a hajunkon is meglátszik?

/, Fejbőr, Táplálkozás, vitaminok, egyéb/Természetes hajápolás. Mit együnk, ami a hajunkon is meglátszik?

Természetes hajápolás. Mit együnk, ami a hajunkon is meglátszik?

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Mit sem ér a legjobb sampon és balzsam használata, ha az étkezésünkre nem figyelünk oda! Ha egészségesen étkezünk, az a természetes hajápolás része, és bőrünk állapotán is meglátszik. Ahhoz, hogy szép, dús, fényes, egészséges legyen a hajunk, gondoskodnunk kell a vitamindús táplálkozásról vagy a vitaminok pótlásáról. A hajhagymáink a hajszálerekből veszik fel a tápanyagokat, így a hajunk állapota, növekedése, kinézete is függ attól, hogy mit eszünk.

De melyek azok a vitaminok, amelyeket a természetes hajápolás során fogyasztanunk kell?

A vitamin: hozzájárul az immunrendszer normál működéséhez, serkenti a hajnövekedést, erősíti a hajszálakat és a bőrre is jó hatással van. Megtalálható a sárgarépában, a májban, a tojásban, vajban és tejtermékekben.

B vitaminok: hozzájárulnak a haj, a bőr és a nyálkahártyák normál állapotának fenntartásához. Részt vesz a normál anyagcsere folyamatokban, így a hajhagymák anyagcsere folyamataiban is szerepet játszik, szabályozza a faggyútermelést, ezáltal a zsíros és száraz haj tüneteit csökkenthetjük szedésével, ellenállóvá teszi a hajszálakat. Megtalálható a halban, a tojássárgájában a hüvelyesekben az élesztőben és az olajos magvakban.

C vitamin: kiemelkedően fontos vitamin az alapvető életműködésekhez nélkülözhetetlen. A bőr és a haj normál állapotának fenntartásához is nélkülözhetetlen vitamin, a bőr és a haj regenerálódását segíti. Segíti a vas felszívódását is. Megtalálható a paprikában, csipkebogyóban, citrusfélékben.

természetes hajápolásAz ásványi anyagok közül a cink a réz és a vas nélkülözhetetlen a haj egészségének fenntartásában.

Cink: A hajra, bőrre és a körmökre is jó hatással van. Elősegíti a sebgyógyulást, csökkenti a gyulladást, serkenti a hajnövekedést. A legjobb cinkforrás a hús, a máj és a tojás.

Vas: fontos szerepet játszik az emberi szervezetben a hiánya hajhulláshoz is vezethet. Jelentősebb mennyiségű vas található a húsban, belsőségekben és a tojásban. A C vitamin elősegíti a vas felszívódását a szervezetben.

Réz: fontos szerepet játszik az anyagcsere működésében. A réz a haj szerkezetét javítja, segít a haj töredezését megelőzni. A réz megtalálható az élesztőben, a hüvelyesekben, az aszalt gyümölcsökben.

A folyadékpótlásra is ügyelni kell. Lehetőség szerint fogyasszunk napi 2-3 liter ásványvizet. A víz nélkülözhetetlen az életfolyamatokhoz, így a természetes hajápolás része is, mert hajunk, bőrünk állapotán is meglátszik, ha nem iszunk elég vizet.

A vitamindús egészséges táplálkozással gyorsan javíthatunk hajunk állapotán. A fényes, egészséges és szép hajhoz a természetes, tiszta, vegyszerektől mentes natúr hajápolási termékeken kívül a szükséges vitamin és ásványi anyag pótlására is oda kell figyelni! Ez a természetes hajápolás.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_facebook type=”button_count”][/vc_column][vc_column width=”1/4″][vc_googleplus][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][vc_column width=”1/4″][/vc_column][/vc_row]

Közzétette | 2016-06-13T12:30:01+00:00 március 1st, 2015|Kategória Blog, Fejbőr, Táplálkozás, vitaminok, egyéb|Címkék: , , |0 hozzászólás

Hagyj üzenetet

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. további információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close