GYIK

GYIK 2017-05-08T21:40:40+00:00

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

A minimális rendelési érték 2.500,- Ft, amely szállítási költséggel együtt értendő.

1. Fizetési feltételek

A termékek webshopban jelzett vételára minden esetben bruttó vételár.

2. Milyen fizetési módok közül lehet választani?
A megrendelt termékek vételárát előreutalással vagy utánvétes fizetéssel lehet kiegyenlíteni.

3. Előreutalásos vásárlás
Előre utalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalni az UniCredit Banknál vezetett 10918001-00000059-35930004 számú bankszámlánkra. Ha a megrendelt termékek vételára 08 óráig a bankszámlára megérkezik, akkor még aznap átadjuk a kész csomagot a futárszolgálatnak, egyébként következő munkanapon történik meg az átadás.

Átutalásos fizetési mód kiválasztása esetében, ha a vásárló az átutalás helyett az UniCredit Bank bankfiók pénztárában fizeti be a termékek árát, az kezelési költséggel jár. Ilyen esetben +825,- Ft kezelési költséget számítunk fel, amelyet a számlán feltüntetünk, és amely összeget a csomag átvételekor kell megfizetni (a +825,- Ft a rendelés teljes összegén felül értendő). Amennyiben a bankfiók pénztárába történő befizetést végez, a befizetéskor kérjük, hogy a megrendelés száma mellett a befizető nevét is adja meg közleményként.

4. Utánvétes vásárlás
Utánvétes vásárlás esetén a vételárat készpénzben kell kifizetni a termék kézbesítésekor a futárszolgálatnak, vagy a ponton történő átvételkor.

 

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

MPL Postafutárral történő szállítás esetén:
– 4.999,- Ft rendelési összegig 999,- Ft
– 5.000,- Ft-9.999,- Ft rendelési összegig 799 Ft
– 10.000,- Ft felett ingyenes
Utánvétes fizetés esetében + 290,- Ft kerül felszámításra.

Postai átvétel, Posta pont vagy csomagautomata esetében:
– 4.999,- Ft rendelési összegig 899,- Ft
– 5.000,- Ft-9.999,- Ft rendelési összegig 699,- Ft
– 10.000,- Ft felett ingyenes
Utánvétes fizetés esetében + 290,- Ft kerül felszámításra.

MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK BRUTTÓ 2.000,- Ft. EZ A 2.000,- Ft  SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG NÉLKÜLI ÖSSZEGKÉNT ÉRTENDŐ.

2. MPL elérhetősége?
Ezen a linken http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes a csomag ragszáma alapján lehet nyomon követni a csomagot, valamint az oldalon megtalálhatóak az MPL aktuális elérhetőségei is.

3. Személyes átvétel postán, Posta ponton vagy csomagautomatánál
Előreutalásos fizetés választása esetén, ha 12 óráig beérkezik a termék vételára a bankszámlánkra, akkor még aznap átadjuk a csomagot a posta részére. A vevő által megjelölt pontra történő kiszállítás átfutási ideje 2 munkanap. Ha 12 óra után érkezik bankszámlánkra a vételár, akkor másnap adjuk át a csomagot a postának, így az 2 napot a következő munkanaptól kell számítani.

Utánvétes szállítási mód választása esetén a munkanapon 12 óráig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a posta részére. A vevő által megjelölt  pontra történő kiszállítás átfutási ideje 2 munkanap. A 12 óra után beérkezett megrendeléseket másnap adjuk át a postának, így a 2 munkanapot a következő munkanaptól kell számítani.

4. Mikor kapom meg a csomagom az MPL Postafutár-szolgálattal?
Előreutalásos fizetés választása esetén, ha 12 óráig beérkezik a termék vételára a bankszámlánkra, akkor még aznap átadjuk a csomagot a futárszolgálat részére, és az azt követő 2. munkanapon kerül kiszállításra a címzetthez. Ha 12 óra után érkezik bankszámlánkra a vételár, akkor másnap adjuk át a csomagot a postafutárnak, így az 2 munkanapot a következő munkanaptól kell számítani.

Utánvétes vásárlás esetében a munkanapon 12 óráig leadott rendeléseket a rendelés napján adjuk át a futárszolgálatnak, így a futárszolgálat általi átvételt követő 2. munkanapon kerül kiszállításra a címzetthez. A 12 óra után beérkezett megrendeléseket másnap adjuk át a futárszolgálatnak, így a 2 munkanapot a következő munkanaptól kell számítani.

 

Mit tegyek, ha nem kapom meg az e-maileket?

Abban az esetben, ha azt észleli, hogy rendszerünktől a szükséges e-mailek (regisztráció megerősítés, rendelés visszaigazolás, stb.) nem érkeznének meg, jelezzen nekünk a kapcsolat menüpontban megjelölt e-mail címen!

Mielőtt azonban e-mailt küldene, kérjük győződjön meg róla, hogy a rendszer által kiküldött e-mail nem a “Levélszemét” vagy a “Spam” mappába érkezett-e!
Sajnos előfordul, hogy az ingyenes e-mail szolgáltatások (freemail, vipmail, citromail, stb., de még a gmail is) esetében a rendszer által küldött e-mailek nem a “Beérkezett üzenetek” mappába érkeznek. Ez a probléma a fizetett szolgáltatók esetében is fennálhat, így kérjük, hogy a “Levélszemét” és a “Spam” mappákat is szíveskedjenek minden esetben előzetesen ellenőrizni.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. további információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás