Gyakran ismételt kérdések2019-12-01T20:12:08+01:00
Kuponkód alkalmazása2019-12-01T20:10:29+01:00

Amennyiben rendelkezel kuponkóddal, akkor a legegyszerűbben a “Kosár” oldalon tudod azt beváltani. A Kosár megtalálható az oldalon jobbra felül.

kosar-az-oldalon

Abban az esetben, ha az oldalon lejjebb görgettél, a lenyíló menüsoron is látható a Kosár. Vidd az egeret a „Kosár” feliratra, majd a lenyíló dobozban klikkelj a „Kosár megnézése” gombra!

kosar-lenyiloban

A megnyíló “Kosár” oldalon a kuponkód mezőbe írd be a kuponkódot, majd nyomd meg a “Kupon beváltása” gombot.

kosar-oldal

Ha a Pénztár oldalon vagy, ott is be tudod írni a kuponkódot. Kattints a pirossal bekeretezett mezőben lévő feliratra!

penztar

Mit tegyek, ha nem kapom meg az e-maileket2019-12-09T11:48:22+01:00

Abban az esetben, ha azt észleled, hogy rendszerünktől a szükséges e-mailek (regisztráció megerősítés, rendelés visszaigazolás, stb.) nem érkeznének meg, jelezz nekünk a kapcsolat menüpontban megjelölt e-mail címen!

Mielőtt azonban e-mailt küldenél, kérjük győződj meg róla, hogy a rendszer által kiküldött e-mail nem a “Levélszemét” vagy a “Spam” mappába érkezett-e!
Sajnos előfordul, hogy az ingyenes e-mail szolgáltatások (freemail, vipmail, citromail, stb., de még a gmail is) esetében a rendszer által küldött e-mailek nem a “Beérkezett üzenetek” mappába érkeznek. Ez a probléma a fizetett szolgáltatók esetében is fennállhat, így kérjük, hogy a “Levélszemét” és a “Spam” mappákat is minden esetben előzetesen ellenőrizd.

A Gmail esetében a Spam mappa lehet, hogy nem is látszik, így sokan nem is tudják, hogy adott esetben hol van. Ha a Spam mappa nem látszik, akkor a Gmail menüjében alul kattints a “Továbbiak” menüpontra, és az alatt láthatóvá fog válni a “Spam” mappa.

gmail-spam

Ha nem szeretnéd, hogy a leveleink a Spam mappába kerüljenek, akkor az emailt húzd át a Beérkezett üzenetek fülre/mappába, így a rendszer biztonságosnak tekinti, és a továbbiakban az e-maileknek a Beérkezett üzenetek mappába kell megérkeznie.