GYIK

GYIK 2017-05-08T21:40:40+00:00

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

A minimális rendelési érték 2.500,- Ft, amely szállítási költséggel együtt értendő.

1. Fizetési feltételek

A termékek webshopban jelzett vételára minden esetben bruttó vételár.

2. Milyen fizetési módok közül lehet választani?
A megrendelt termékek vételárát előreutalással vagy utánvétes fizetéssel lehet kiegyenlíteni.

3. Előreutalásos vásárlás
Előre utalásos vásárláskor a fizetendő összeget előre át kell utalni az UniCredit Banknál vezetett 10918001-00000059-35930004 számú bankszámlánkra. Ha a megrendelt termékek vételára 08 óráig a bankszámlára megérkezik, akkor még aznap átadjuk a kész csomagot a futárszolgálatnak, egyébként következő munkanapon történik meg az átadás.

Átutalásos fizetési mód kiválasztása esetében, ha a vásárló az átutalás helyett az UniCredit Bank bankfiók pénztárában fizeti be a termékek árát, az kezelési költséggel jár. Ilyen esetben +825,- Ft kezelési költséget számítunk fel, amelyet a számlán feltüntetünk, és amely összeget a csomag átvételekor kell megfizetni (a +825,- Ft a rendelés teljes összegén felül értendő). Amennyiben a bankfiók pénztárába történő befizetést végez, a befizetéskor kérjük, hogy a megrendelés száma mellett a befizető nevét is adja meg közleményként.

4. Utánvétes vásárlás
Utánvétes vásárlás esetén a vételárat készpénzben kell kifizetni a termék kézbesítésekor a futárszolgálatnak, vagy a ponton történő átvételkor.

 

Kiszállítással kapcsolatos kérdések

1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

MPL Postafutárral történő szállítás esetén:
– 4.999,- Ft rendelési összegig 999,- Ft
– 5.000,- Ft-9.999,- Ft rendelési összegig 799 Ft
– 10.000,- Ft felett ingyenes
Utánvétes fizetés esetében + 290,- Ft kerül felszámításra.

Postai átvétel, Posta pont vagy csomagautomata esetében:
– 4.999,- Ft rendelési összegig 899,- Ft
– 5.000,- Ft-9.999,- Ft rendelési összegig 699,- Ft
– 10.000,- Ft felett ingyenes
Utánvétes fizetés esetében + 290,- Ft kerül felszámításra.

MINIMÁLIS RENDELÉSI ÉRTÉK BRUTTÓ 2.000,- Ft. EZ A 2.000,- Ft  SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG NÉLKÜLI ÖSSZEGKÉNT ÉRTENDŐ.

2. MPL elérhetősége?
Ezen a linken http://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes a csomag ragszáma alapján lehet nyomon követni a csomagot, valamint az oldalon megtalálhatóak az MPL aktuális elérhetőségei is.

3. Személyes átvétel postán, Posta ponton vagy csomagautomatánál
Előreutalásos fizetés választása esetén, ha 12 óráig beérkezik a termék vételára a bankszámlánkra, akkor még aznap átadjuk a csomagot a posta részére. A vevő által megjelölt pontra történő kiszállítás átfutási ideje 2 munkanap. Ha 12 óra után érkezik bankszámlánkra a vételár, akkor másnap adjuk át a csomagot a postának, így az 2 napot a következő munkanaptól kell számítani.

Utánvétes szállítási mód választása esetén a munkanapon 12 óráig leadott rendeléseket még aznap átadjuk a posta részére. A vevő által megjelölt  pontra történő kiszállítás átfutási ideje 2 munkanap. A 12 óra után beérkezett megrendeléseket másnap adjuk át a postának, így a 2 munkanapot a következő munkanaptól kell számítani.

4. Mikor kapom meg a csomagom az MPL Postafutár-szolgálattal?
Előreutalásos fizetés választása esetén, ha 12 óráig beérkezik a termék vételára a bankszámlánkra, akkor még aznap átadjuk a csomagot a futárszolgálat részére, és az azt követő 2. munkanapon kerül kiszállításra a címzetthez. Ha 12 óra után érkezik bankszámlánkra a vételár, akkor másnap adjuk át a csomagot a postafutárnak, így az 2 munkanapot a következő munkanaptól kell számítani.

Utánvétes vásárlás esetében a munkanapon 12 óráig leadott rendeléseket a rendelés napján adjuk át a futárszolgálatnak, így a futárszolgálat általi átvételt követő 2. munkanapon kerül kiszállításra a címzetthez. A 12 óra után beérkezett megrendeléseket másnap adjuk át a futárszolgálatnak, így a 2 munkanapot a következő munkanaptól kell számítani.

 

Mit tegyek, ha nem kapom meg az e-maileket?

Abban az esetben, ha azt észleli, hogy rendszerünktől a szükséges e-mailek (regisztráció megerősítés, rendelés visszaigazolás, stb.) nem érkeznének meg, jelezzen nekünk a kapcsolat menüpontban megjelölt e-mail címen!

Mielőtt azonban e-mailt küldene, kérjük győződjön meg róla, hogy a rendszer által kiküldött e-mail nem a “Levélszemét” vagy a “Spam” mappába érkezett-e!
Sajnos előfordul, hogy az ingyenes e-mail szolgáltatások (freemail, vipmail, citromail, stb., de még a gmail is) esetében a rendszer által küldött e-mailek nem a “Beérkezett üzenetek” mappába érkeznek. Ez a probléma a fizetett szolgáltatók esetében is fennálhat, így kérjük, hogy a “Levélszemét” és a “Spam” mappákat is szíveskedjenek minden esetben előzetesen ellenőrizni.

A cookie-k segítenek szolgáltatásaink biztosításában. Szolgáltatásaink igénybe vételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. további információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close